De Patron

De eigenaar van De Patron benaderde ons al in 2018, ruim een jaar vóór de opening van de nieuwe zaak, om met hem mee te kijken het bedrijf in the picture te krijgen. Wij hielpen hem met de startups tot aan de opening op zaterdag 7 december 2019 en gaven vervolgens begeleiding tot 01 februari 2020. Daarna was het aan de eigenaar en z’n team om er zelf en zelfstandig iets moois van te maken.

 

Hoe raken mensen geïnteresseerd, zonder dat je ze vertelt wat er gaat komen? Gaan mensen reserveren, zónder dat ze weten wat er op de menukaart staat? We hebben ingezet op de beleving; de sfeer van het restaurant met een uniek interieurontwerp. De tastbaarheden wanneer je het karakteristieke pand betreed, nieuwsgierig maken en doen verbazen. We ‘verkochten’ geen eten en drinken, maar gaven de toekomstige gasten de voorpret van een unieke stijl en een verrassende beleving.

Het werd een Verbaaszend Lekkere beleving, waarbij we de stijl van de zaak doorvoerden in de diverse menu- en drankkaarten. Eigen, deels experimentele fotografie, een aansluitende en sprekende website naar het ontwerp van AMG Design welke dezelfde sfeer ademt als De Patron. We zorgden voor een levendige dialoog op social media en kwamen in contact met de toekomstige gasten. Ze konden bijdragen aan de menukeuze en werden uitgedaagd om gerechten te komen proeven.

Zaterdag 7 december 2019 opende Bistro-Pub De Patron de deuren. Ruim duizend bezoekers tijdens het open huis met louter enthousiaste én verbazende reacties. Gasten streelden letterlijk de uniek beklede muren en belééfden de warme sfeer. De Patron beleefde een intens drukke decembermaand waar menige avond alle plekken waren bezet. DasTof overhandigde op 1 februari 2020 de PR sleutels aan de eigenaar. Het was daarna aan hem en zijn team om het mooie werk voort te zetten.