Van Wamelen Zien & Horen

Een ‘dit is het!’ gevoel

Ze waren al een tijdje op zoek naar begeleiding in hun marketing, naar een bedrijf waar ze dat ‘dit is het!’ gevoel bij kregen. Laten wij nou net met een hele toffe advertentie in een regionale krant shinen! ’t Was in het jaar 2018 liefde op het eerste gezicht en dát snappen we uiteraard wel!

De praatjes werden daadjes en inmiddels weten wij alles over bijvoorbeeld myopie, glaucoom, maculadegeneratie, kennen we de specificaties van heel veel brilmerken en hebben we ook onze eigen ogen maar eens laten testen!

Het team staat graag voor de camera!

Het Van Wamelen team is inmiddels geroutineerd in het voor de camera staan, zowel voor foto’s als film. Film?? Jazeker! Inmiddels shitterden ze al in het 3e seizoen en ze vinden het geweldig leuk om in hun eigen bedrijfsfilmpjes te acteren!

Dynamisch en eigentijds

Een dynamische website, refresh van logo, nieuwe slogans, uitingen en vormgeving op brildoekjes, sprayflesjes, tasjes, etuis, you name it! We maken beelden, schrijven teksten/scenario’s, werken aan SEO en maximale zichtbaarheid.

Bakkie koffie doen?

Succesverhalen. We vertellen ze graag want we zijn trots op ons werk. Daarmee hopen we anderen ook te inspireren om stappen te gaan zetten. Maar bij ons begint alles met een goed gesprek en een bakkie koffie.

DasTof_logo site - 2

Ze vliegen eruit!

De vraag om een ludieke actie voor uitverkoop bracht ons in 2019 bij de eerste filmproductie met de titel ‘Ze vliegen eruit!’ De film maakt een mooie schakeling van het team op de werkvloer en hun ontmoeting in de vrije tijd. De titel geeft tevens duiding op de monturen die de winkel uitvliegen.

We mochten filmen op Teuge Airport en we jakkerden over de wegen rondom Terwolde.

De promo werd een enorm succes, werd grijs gedraaid in de winkel én smaakte naar méér!

Resultaat

Ze zijn om te stelen!

De tweede film in het kader van een uitverkoop. Zó mooi zijn de monturen, dat je ze graag mee wilt nemen! Toen we de laatste actieweek aankondigden met ‘Je hebt nog één week om te stelen’ was er veel reuring. Dat was te begrijpen en de uitverkoop kreeg alle aandacht; dáár ging het ons om!

We filmden onder meer in de catacomben van ons kantoorpand, een oude melkfabriek van meer dan honderd jaren oud. De verhoorscène had daardoor iets heel speciaals, hoewel het team ook flink conditie opbouwde tijdens de achtervolging!

Stap over de drempel!

Van Wamelen Optiek werd Van Wamelen Zien & Horen. Is het dragen van een bril voor sommigen al een uiterlijke uitdaging, het dragen van een hoortoestel is voor velen héél véél stappen verder …

Promofilm ‘Stap over de drempel’ zet de alledaagse praktijk neer van mensen die minder zien of slecht horen. Vervolgens roept het op om over de drempel te stappen, op zoek naar dé oplossing om lekker te kunnen luisteren of horen.  

Resultaat